doğum günü etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
doğum günü etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

19 Haziran 2011 Pazar

Cevap veriyorum

Merhaba !

Herkese

doğum günü mesajları için

ÇOK ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM !!!


çok şasırdım ve çok mutlu oldım.

Ben çok mutlu bir insanım :)))



Fokum bana doğum günü hediyesi kalem boya aldı.




 Hemen kızımızın ve oğlumuzun resimini yaptım :)))



Ve uzun zamandır istediğim
'Paper blanks' defteri de aldım.





Boyaları, defteri Türkiye'ye götüreceğim.
Vakit bulursam resim yapacağım...hahaha


Ve tam doğum günümde kart aldım.
ÇOK TATLI !



Ve en son

Sizin mesajlarınız !!!

Bloğuma da twıttera da çok mesaj geldi !!!





Çok

Çok

teşekkür ederim :)))




En son herkesin mesajını cevaplıyorum.....




























Tabiki Biliyorum !!!



ama, ben daha çok !!!


hahaha:)))