11 Nisan 2012 Çarşamba

Winner !!!

Merhaba

Herkesi çok beklettim.

Öncelikle katılan herkese çok teşekkür ederim.

Çok komik cevaplar,doğru ve yanlış cevaplar da geldi.

İşte burada doğru cevaplar





Doğru cevap verenler ve komik cevaplardan hoşuma gidenleri ekledim.
Toplamda 30 kişi etti.


Katılan herkese bir kere daha teşekkür ederim.

Ben çok eğlendim,siz de eğlenmişsinizdir umarım.




Veeeeeeeeee



Kazanan






























İsotnur tebrik ederim!

Lütfen bana mail yaz.


Eğer bu tarz sorular hoşunuza gittiyse yazmaya devam edebilirim.

Herkese çok teşşekür ederim.

Hoşçakalın.


Japonbalik


8 yorum:

isra dedi ki...

Ayyyy çooook mutluyuuuum! :D :D :D Ellerim titriyor, çoook teşekkür ederiiim! :D :D

sermoon dedi ki...

tebrikler isotnur:=)iyi günlerde kullan:)

sermoon dedi ki...

tebrikler isotnur iyi günlerde kullan:)

enişte devamını bekleriz:)

Adsız dedi ki...

tebrikler isotnur, bir sayıyla kaçırdım,şans seninmiş :)
iyi günlerde kullan :)

devamı gelsin ama :))

isra dedi ki...

Çok teşekkürler Seray abla. ^^

Adsız dedi ki...

evet devamı gelsin.... çok zevkliydi

isra dedi ki...

Teşekkür ederim Rüzgara Dogru. =)

Demet Gil dedi ki...

Tebrikler İsotnur (: Evet İngilizce sorular çok eğlenceliydi ^^ Daha oynamak isteriz ödüle gerek yok hehe ^^